Ledningskollen (den del som inte kräver inloggning) använder kakor (cookies) för att samla in statistik och med hjälp av den förbättra webbplatsen. Vi använder också tekniskt nödvändiga kakor. Kakor på Ledningskollen.

William förstärker användarstödet

Sedan någon vecka arbetar William Reit på Ledningskollens användarstöd. Där hjälper han tillsammans med Eelis Ewert nya och gamla användare och organisationer med alla typer frågor de har om tjänsten. 

Porträttfoto av William Reit

Det är bråda dagar för William; det är mycket han ska lära sig för att på bästa sätt kunna stödja Ledningskollens användare. Vi ställde några snabba frågor till honom.

Vad gjorde du innan du började jobba på Ledningskollen? 

– Jag har främst arbetat inom förskola men också gjort en tid i hemtjänsten. 

Vad har du för förhoppningar på jobbet på Ledningskollen? 

– Att kunna ge så många som möjligt bästa möjliga användarupplevelsen av tjänsten. 

Har du några särskilda färdigheter som du tror kommer att hjälpa dig i jobbet på användarstöd? 

– Jag är glad och utåtriktad samtidigt som det alltid känns bra när man lyckas hjälpa andra. 

Fakta om Ledningskollens användarstöd

Ledningskollens användarstöd hjälper användare och organisationer att använda Ledningskollen och är bemannat 8-17 vardagar. På samma kontor som Eelis och William arbetar även de personer som sköter drift, förvaltning och utveckling av Ledningskollen. Användarstöd nås via vårt kontaktformulär eller

2018-11-20