Nya supportsidor ska hjälpa bättre
Vi har gjort om sidorna under rubriken Support på Ledningskollen.se. Tanken är att det ska bli enklare att hitta svar på de frågor du har.
Sedan några veckor har sidan Support ett nytt utseende och många av de underliggande sidorna är helt nya eller omskrivna för att bättre hjälpa användarna.
– Vi vill kunna ge fler och mer detaljerade svar. Vi vill också att informationen ska vara sökbar via Google. Det gick inte med den gamla designen så det var dags för en förändring, säger Jesper Hultqvist, ansvarig för kommunikation på Ledningskollen.
Supportsidorna är uppdelade på “de som ska gräva” samt “ledningsägare” och man klickar först på kategorier som “Hjälp med konto” eller “Skapa ärende” för att sedan hitta mer specifika ämnen, som till exempel “Skapa konto (privatanvändare)”.
– Vi har skapat sidor för frågor som vi vet att användare ofta undrar om och vi kommer kontinuerligt att lägga till nya svar och förbättra de som redan finns. Här är frågor som skickas till användarstöd en stor hjälp. Märker vi att en fråga ställs av många användare så skapar vi en supportsida om det ämnet, säger Jesper Hultqvist.
Naturligtvis kan du fortfarande ställa dina frågor till vårt användarstöd. Använder du sökfunktionen på Support och inte hittar det svar du söker finns en funktion för att direkt kontakta användarstöd.